Subject: Ligipääs kinnistule. Pürksi keskus 10b, Pürksi küla, Lääne-Nigula vald, Lääne maakond
From: Ätli Altosaar <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Jul 2025 20:56:07 +0300

Tere

Sooviksin teada kas ja millistel tingimustel oleks võimalik saada
ligipääs/mahasõit aadressil Pürksi keskus 10b, Pürksi küla / Birkas,
Lääne-Nigula vald, Lääne maakond (katastritunnus: 52001:005:0176)

Kinnistu asub kõrvalmaantee ääres, millel on lubatud sõidukiirus 50km/h.

Maa sihtotstarve: Ühiskondlike ehitiste maa 100%

Heade soovidega

Ätli Altosaar

Maakler | Kinnisvarahindaja tase 5, EKHÜ liige

+372 5698 9421 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Pindi Kinnisvara OÜ
Tartu mnt 16, Tallinn 10117
+372 610 3900

Käesolev kiri koos kõikide selle lisadega on konfidentsiaalne ning mõeldud
kasutamiseks kirja päises nimetatud isikule. Igasugune käesoleva kirja
mistahes viisil kasutamine või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole
märgitud selle adressaadiks, on keelatud. Kui te olete saanud käesoleva
kirja eksimuse tõttu, palun teavitage sellest koheselt kirja saatjat
saatja e-posti aadressil ning kustutage saadud kiri koos kõikide lisadega.